NYT TF2 MAP (Playtest)

Alt vedrørende maps.

NYT TF2 MAP (Playtest)

Indlægaf Meelo » tors feb 09, 2012 9:45 pm

Hej folkens, det er ved at være noget tid siden jeg sagde at jeg ville komme med et nyt map, men det er med glæde i sindet at jeg kan meddele at mappet langt om længe er blevet klar til en playtest.
Mappet har dog lidt "Børnesygdomme" f.eks. er nogle steder i mappet owerflowed, det vil sige computeren bliver lidt mere belastet end hvad godt er og kan skabe lag. Men det burde køre alligevel. :)

Hvis i har yderligere kommentare eller forslag er jeg meget åben overfor nye bud og ideer. Jeg er desuden på jagt efter en gametype til mappet.

Iøvrigt er jeg lidt i tvivl om hvem jeg skal kontakte for at få den lagt ud på den danske TF2 server, den eneste jeg ved af der har med det at gøre er Svuppe og han har ikke været på i 60 dage så vidt jeg kan se. På forhånd tak for hjælpen.

- Meelo :D
Meelo

Re: NYT TF2 MAP (Playtest)

Indlægaf Silan » lør feb 11, 2012 9:12 pm

http://steamcommunity.com/id/svuppe Han var på for 7 timer siden :). Ellers kom på irc, magnus er ofte på #tf2center.dk og #tf2.dk

Skulle der ikke link til mappet? :).
Silan

Re: NYT TF2 MAP (Playtest)

Indlægaf Meelo » søn feb 12, 2012 2:12 am

Jo hehe jeg fik vist lige skrevet forkert, det var netop svuppe jeg snakkede med, men det var slowhand jeg mente ikke havde været på i 60 dage. Men det lød ikke på svuppe som om han var hooked på det kom på hans server selvom jeg ikke spurgte ham direkte.

Jeg vil ikke ligge mappet ud til download endnu jeg har fået en aftale i stand, men så snart det er gjort ligger jeg både mappet og linket ud med det samme self. Jeg har til gengæld lavet en lille video der forhåbentlig kan give lidt blod på tanden i mellemtiden. :)

http://www.youtube.com/watch?v=d4_c3KvK_ss
Meelo

Tilbage til Maps