Dansk Klan 6V6 søger Classes

Søger du klan, eller søger du medlemmer til din klan, så skriv her.

Dansk Klan 6V6 søger Classes

Indlægaf GwilzDK » fre jun 08, 2012 3:44 pm

[Denne her er også inde på ETF2L]

Hej jeg er ved at starte en Dansk Tf2 klan op

Er du fra Danmark og er god til tf2. Kan lig spillet rigtig meget og ville være med til at gøre klanen stor så er det dig vi har brug for kontact mig her eller på Steam

Jeg er pt. ikke mega vild til Tf2 og tror der er en del der er bedre end mig men jeg håber så at de Members der er med kan hjælpe med det. Jeg har fået sat en server op jeg skal bare have lavet den ordenligt så den er klar til ETF2L. Det er dog en der er hostet på mit eget net så den skal lukkes op på min Pc men pt. er det godt hvis klanen bliver til noget vil jeg overveje at leje en server.

Jeg har nemlig ikke lavet klanen herinde og på Steam så et fedt navn kan vi os lige lavet.

Skills: Jeg er ikke selv mega vild så. hvis du ikke er den bedste er det iorden da det vil være dumt at ansøge hvis du er mega syg da jeg ikke regner med at den bliver mega vild. Men det vil nok komme med tiden. Men hvis du vil det så er du velkommen til at joine.

Jeg er ret ny til at have lavet en klan og sådan noget så kunne være godt hvis man havde viden om cups og sådan noget.

Det vil være en god idé hvis du vil være med til at lave taktik,s og andre ting så vi kan blive bedre til tf2 :)

Jeg håber at hører fra nogle
GwilzDK

Re: Dansk Klan 6V6 søger Classes

Indlægaf Silan » man jun 11, 2012 10:29 pm

Held og lykke med det!

En ide kunne være at dukke op til vores onsdagsmix, det er tit igennem mixes at man ser hvem man klikker godt med, og kan gå videre og prøve at skabe et hold sammen med. Der vil du også formentlig finde folk omkring samme niveau som dig selv.
Silan

Re: Dansk Klan 6V6 søger Classes

Indlægaf emiltais » ons feb 10, 2016 9:36 am

hej det er mig med spy/multi class opslaget jeg kunne godt tænke mig at joine din klan :D
emiltais

Tilbage til Klan